A. Ταράχτηκες, Junior, σε ταράξαμε. Ένα αστειάκι κάναμε.
Χ. Είσαι ταραγμένη, ε;
Α. Μα ήταν δυνατό να σου πετάξουμε το μαχαίρι; Ποιοι είμαστε; Σε ταράξαμε.
Μ. Λίγο.
Α. Σε ταράξαμε αλλά έπρεπε να το κάνουμε για να δούμε τα όρια. Τι έχεις; Σε βλέπω λίγο συγκινημένη.
Χ. Μελαγχολική.
Α. Σε ταράξαμε.
Μ. Λίγο.
Α/Χ. Συγγνώμη.
Α. Σου έρχεται να βάλεις τα κλάματα, ε; Σφίγγεται εδώ ο λαιμός σου;
Χ. Σαν αν καταπίνεις με δυσκολία, ε;
Α. Το στομάχι σου;
Χ. Κόμπος; Άκρα; Ένταση;
Α. Γιατί;
Χ. Ο βουβός πόνος της Junior σε θεαματική εμφάνιση! Η Junior πονάει!
SMITH: Joel. Όταν το κάνουμε και αυτό και έχουμε και τις γνώμες και των επιστημόνων και τα λοιπά, όταν συγκρίνουν το δείγμα σου με το DNA από την Νταρέλ, λες ότι θα βρούν το DNA σου εκεί;
JOEL: Όχι.
SMITH: Τι θα συμβεί αν το βρούμε; Πως μπορεί να βρέθηκε εκεί;
JOEL: Θα με εξέπληττε.
SMITH: Άλλα όχι τελείως.
JOEL: Όχι, θα ήμουν εκατό τοις εκατό έκπληκτος.
SMITH: Καθόλου από το DNA σου δεν θα έπρεπε να βρίσκεται στην Νταρέλ;
JOEL: Καθόλου.
SMITH: Κι αν βρεθεί; Φαντάζομαι ότι αν βρεθεί δεν θα είναι λάθος. Εννοώ, αν βρεθεί, θα είναι εκεί και παρόλο που θα σε εξέπληττε, υπάρχει πιθανότητα να βρεθεί εκεί.
JOEL: Όχι, δεν υπάρχει πιθανότητα να βρεθεί.
SMITH: Ναι, αλλά αν βρεθεί, βρέθηκε, έτσι δεν είναι; Τέλος πάντων, θα είμαστε οκ όταν αυτοί οι τύποι θα κάνουν το τεστ. Έχεις καμία ερώτηση για μένα και τον Τζέημς πριν σε πάμε κάτω;
JOEL: Όχι.
SMITH: Ok.
MORTON: Έχω εγώ μια ερώτηση για σένα. Σκότωσες την Νταρέλ;
(Απόσπασμα από ανάκριση)
Μια νύχτα με χτύπησε άσχημα, σχεδόν με άφησε τυφλή. Έκαψε μερικά από τα ημερολόγιά μου. Αργότερα έμαθα ότι τα είχε διαβάσει. Αντιμέτωπος με τις φυσιολογικές μου αντιφάσεις, πρόδωσε την απόλυτη άποψη που είχε για τον έρωτα. Η σύγκρουση ανάμεσα στην επιθυμία του για ανεξαρτησία και στον εθισμό του από τη σχέση είχε γίνει ανυπόφορη.
Μετά από δυο χρόνια θυμού και θρήνου, τον συνάντησα – πρόσωπο με πρόσωπο – στο δρόμο για πρώτη φορά μετά τη νύχτα αυτή. Είπαμε Γεια. Τον κοίταξα στα μάτια. Αργότερα μπόρεσα να θυμηθώ για πρώτη φορά τον πραγματικό μου πόθο γι’ αυτόν τον άνθρωπο και κατάλαβα πόσο έντονος ήταν αυτός ο δεσμός. Παρά την καταστροφή, λαχταρούσα ακόμα αυτόν τον έρωτα. Έπρεπε να αντιμετωπίσω την αγιάτρευτη απώλεια.
— Nan Goldin, the Ballad of Sexual Dependency
Το New Order είναι η προσο-μοίωση ενός ιδιότυπου τηλεοπτικού παιχνιδιού όπου οι θεατές παίρνουν τον ρολο κριτικής επιτροπής. Μπροστά τους, δυο χωρισμένα ζευγαρια που προσπαθούν να λύσουν τα αδιέξοδα της σχέσης τους χορεύοντας, τραγουδώντας, βρίζοντας ή βιαιοπραγώντας.
Σκηνοθεσία
blitz theatre group
Δραματουργία
blitz theatre group
Νίκος Φλέσας
Μαριαλένα Μαμαρέλη
Βοηθοί σκηνοθέτες
Σοφία Γεωργοβασίλη
Μιχάλης Μαθιουδάκης
Σκηνικά - Kουστούμια
Εύα Μανιδάκη ↗
Φωτισμοί
Τάσος Παλαιορούτας
Μουσική
Henri Kergomard
Xoρογραφία
Κατερίνα Παπαγεωγίου
Ηθοποιοί
Γιώργος Βαλαής
Μαρία Φιλίνη
Αγγελική Παπούλια
Χρήστος Πασσαλής
Φωτογραφίες
Γιώργος Μάκκας ↗
BIOS ↗
Αθήνα, 2007